La CUP celebra aquest diumenge l’Assemblea Nacional a Cervera

La Candidatura d’Unitat Popular celebrarà aquest diumenge la seva Assemblea Nacional a Cervera. La trobada tindrà lloc a les deu del matí al Teatre de la Passió del municipi i s’allargarà fins les vuit del vespre. Hi podran assistir les persones militants i els i les membres del teixit popular del país.

L’Assemblea Nacional girarà entorn a dos eixos fonamentals. El primer d’ells marcarà el full de ruta a seguir de cara a la consulta del 9 de novembre. La formació estudiarà les estratègies que cal seguir per aconseguir la celebració del referèndum, entès com el millor camí cap a la ruptura democràtica i la millor garantia d’una forta mobilització popular.

El segon eix reflexionarà sobre la consolidació de l’organització al territori. La CUP debatrà la seva acció política de cara a les eleccions municipals del 2015 i les estratègies a seguir per consolidar candidatures que apostin per la ruptura i l’emancipació social.