Setmana d'homenatge al bombardeig del 2N

Al llarg d'aquests dies l'Ateneu Cooperatiu la Baula està duent a terme una sèrie d'activitats encaminades a recuperar la memòria històrica i commemorar el bombardeig perpretat per les tropes feixistes patit per la ciutat el 2 de Novembre del 1937.

Memòria 2N

Els actes, organitzats per l'Ateneu Cooperatiu la Baula i amb el suport de diferents organitzacions, com la mateixa CUP de Lleida, consten d'una sèrie d'actes entre els que cal destacar un conjunt de visites guiades a indrets d'interès històrics en el marc de la Guerra Civil, diferents xerrades i debats així com la presentació del llibre "Pujalt i la base d'instrucció del XVIII cos d'exercit (1936-1939)" .

D'entre els actes cal destacar el lliurament dels Premis 2N a la Lluita Antifeixista i les Llibertats ja que aquesta és la seva primera edició. l'acte, que es durà a terme el dia 30 d'Octubre a l'Aula Magna de l'IEI, inclou tres categories: Nacional, Internacional i Honorífica. En aquesta edició, l'Associació Catalana pels Drets Civils, Gernika Batzordea i Àlex de Sárraga respectivament, han estat les persones i col·lectious distingits. Esperem que qualli aquesta molt interessant proposta i poguem veure en els propers anys moltes edicions d'aquest interessant i  més que necessari reconeixement a les persones que, de forma desinteressada i des d'aquí o des d'arreu del món, lluiten per les llibertat i combaten el feixisme.

D'entre els actes cal destacar el lliurament dels Premis 2N a la Lluita Antifeixista i les Llibertats ja que aquesta és la seva primera edició.