Un centenar de persones assisteixen a l’acte central de campanya de la CUP Ponent-Pirineus

Aquest divendres 4 de Juliol, un centenar de persones han assistit, al Casal Lapallavacara de Balaguer, a l’acte central de campanya  de la CUP Ponent-Pirineus a favor del referèndum pel triple SÍ a la consulta del 9N: sí a l'autodeterminació, sí a la independència i sí als Països Catalans.

L’acte ha comptat amb la presència de Quim Arrufat (diputat al Parlament de la CUP-AE) i Marta Serra (professora de secundària a Perpinyà). Marta Serra ha reiterat  la rellevància del procés polític en que es troba immers actualment el principat, com un marc de referència per a la resta de territoris que formen part dels Països Catalans, des de la Catalunya Nord fins al País Valencià. Per la seva banda, Quim Arrufat, ha fet un repàs l’evolució socioeconòmica que ha viscut el país des de l’arribada de la transició, destacant la mobilització ciutadana com la base única del procés polític que viu actualment el país, i recordant que la independència de Catalunya és l’única via per  a que el poble de Catalunya es pugui organitzar sobiranament, desenvolupant un nou model de país més democràtic social, econòmica i políticament.

La cantautora ponentina Meritxell Gené ha estat l’encarregada del tancament de l’acte.

Ponent, el 5 de juliol de 2014