Dos ponentins formaran part del nou Secretariat Nacional de la CUP

El passat dissabte 7 de juliol a la localitat de Sant Celoni, més de dues-centes persones es van aplegar l'Assemblea Nacional de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) per escollir, pel sistema de llistes obertes, el nou secretariat nacional. Prèviament, l'assemblea va aprovar per unanimitat la gestió realitzada pel secretariat sortint. De les onze persones escollides, cinc repeteixen, Marc Serra (Montesquiu), Anna Gabriel (Sallent), Josep Anton Vilalta (Torà), Jaume Ramon (Vilafranca del Penedès) i Narcís López(Sabadell). Les noves incorporacions són Marc Sallas (Badalona), Adam Majó (Manresa), Lurdes Quintero (Valls), Quim Arrufat (Vilanova i la Geltrú), Pau Juvillà (Lleida) i Toni Rico (Girona).

Els dos representants de les comarques de Ponent són Pau Juvillà, actualment Secretari d'Acció Social del sindicat de treballadors CGT, càrrec que haurà d'abandonar per incompatibilitat amb el nou i Josep Antoni Vilalta, regidor de la CUP a la localitat segarrenca de Torà.

El nou secretariat aplega una àmplia representació territorial en relació a la implantació de les CUP. Així, estan representades les comarques de La Segarra, Segrià, Alt Camp, Alt Penedès, Garraf, Bages, Vallès Occidental, Barcelonès Nord-Maresme i Gironès.

Podeu consultar el reportatge fotogràfic de l'Assemblea Nacional en aquest enllaç.