La CUP contra la repressió dels Mossos i en favor de la lluita estudiantil contra el pla Bolonya

La CUP es solidaritza amb els i les estudiants en lluita contra el Pla Bolonya i exigeix la depuració de responsabilitats a la Conselleria d’Interior i d’Universitats per la brutal actuació del Mossos d’Esquadra d’ahir. La Candidatura d’Unitat Popular de Lleida, davant dels fets produits ahir arran del desallotjament dels i les estudiants de la Universitat de Barcelona pels agents del cos dels Mossos d’Esquadra, vol fer públiques les següents consideracions:

-Que l’actuació de l’esmentat cos policial fou injustificada i desmesuradament violenta, transportant-nos a temps pretèrits on la policia irrompia també en les Universitats Públiques

-Que cal depurar responsabilitats a tots els nivells per aquesta actuació i que per tant cal exigir la dimissió dels Consellers d’Universitats i Interior, srs. Huguet i Saura, com a màxims responsables de la negació del diàleg amb els estudiants i de la seva posterior repressió

Per tot això, la CUP crida a participar a les mobilitzacions del Sindicats d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) contra la repressió policial i el pla Bolonya.