La CUP Lleida demana un alberg sí o sí

Resulta inacceptable el bloqueig polític a un servei tan necessari per la ciutat com és l’alberg

Davant d’una situació cronificada de persones dormint als carrers de la nostra ciutat la CUP de Lleida considerem que determinats partits estan fent el joc a discursos racistes mentre als altres els tremolen les cames per por a les crítiques. La ciutat necessita un alberg ja i de gestió 100% pública, sense excuses.

En el mateix sentit cal denunciar l’afirmació feta per part d’algunes formacions del Consistori segons la qual centralitzar els serveis dóna "sensació d’inseguretat". Aquesta sensació d’inseguretat no es dona quan els serveis són de qualitat, funcionen correctament i tenen una gestió adequada.

Cal lamentar també que determinats grups de l’oposició demanin donar compliment a presumptes compromisos per a la construcció d’una residència privada, que no es compliran ni donaran respostes a les necessitats del barri, amb fundacions com la de la constructora Sorigué. Des de la CUP Lleida entenem que les necessitats de llits per residències de gent gran s’han de cobrir amb places també públiques tant en la gestió com en la titularitat.