La CUP Lleida reclama que les persones sense sostre no es quedin ni un dia sense serveis essencials

Davant de l’anunci de Serveis Socials de l’Ajuntament de Lleida, segons el qual les persones en situació de carrer que feien ús del servei de consigna i dutxa, situat a les piscines del barri de Cappont, han de retirar les seves pertinences abans del 19 d'octubre (prorrogat fins al 20 després de la pressió de les entitats socials que hi treballen), la CUP de Lleida volem fer les següents apreciacions:

• Atès que el Pla Iglú no comença fins al dia 1 de novembre, aquest anunci comporta que el col·lectiu de persones sense sostre, durant 10 dies, no tindran on deixar les seves pertinences ni podran anar enlloc per fer la seva higiene bàsica.
  • Entenem que aquests són dos serveis essencials que totes les persones, visquin al carrer o no, haurien de tenir coberts durant els 365 dies de l’any.

Per tot això reclamem al Govern de la Paeria que mantingui oberts i operatius aquests serveis mentre no s’activi l'anomenat Pla Iglú.