LA CUP porta a la Paeria a la GAIP pel pacte social

La CUP,  ha denunciat avui a l’Ajuntament de Lleida davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública per la manca de resposta a les preguntes que aquesta formació va formular entorn al Pacte Social el juliol del 2020.

Després que el dijous 16 de juliol la Paeria fes pública la constitució el grup de treball per a l’elaboració del nou Pacte Social de Lleida o Aliança estratègica social per al període 2020-23, amb els sindicats CCOO  la formació va remetre a la Paeria dues preguntes: “perquè no s’ha convidat a la resta de sindicats de la ciutat, alguns dels quals majoritaris en la junta de personal de la mateixa corporació municipal” i si “aquest pacte social va associat amb algun tipus d’aportació econòmica, i si es així, quin es l’import desglossat”.

Tres mesos després encara no s’ha rebut resposta a aquestes demandes pel que la Candidatura d’Unitat Popular s’ha vist obligada a acudir a la GAIP per tal d’obtenir les respostes i denuncia la opacitat i la manca de transparència de la Paeria.