La CUP pregunta per l'exclusió de sindicats en el pacte social

La CUP ha registrat avui una sèrie de preguntes a la Paeria referents a la constitució, el passat 16 de juliol, d’un  grup de treball del pacte social que actualment només constitueixen la Paeria, CCOO i UGT per al període 2020-23 per tal d’acordar millores de tipus social per a tota la ciutadania i que ara es vincularà també a l’assoliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides.

La formació demana  perquè no s’ha convidat a la resta de sindicats de la ciutat, alguns dels quals majoritaris en la junta de personal de la mateixa corporació municipal i  si aquest pacte social va associat amb algun tipus d’aportació econòmica, i si es així, quin es l’import.

La CUP considera necessari que aquest grup de treball es composi de tots els sindicats de la ciutat sense excloure’n cap per tal de garantir-ne la seva pluralitat, la formació considera que el contrari seria fer un ens excloent i giraria l’esquena a una bona part de les lleidatanes i lleidatans.