La CUP presenta al·legacions per tal d'evitar la privatització de les llicències

La CUP ha presentat avui al·legacions a la “Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció administrativa municipal sobre l’ús del sòl i edificació: llicències urbanístiques i comunicacions prèvies” per aturar la privatització d’aquests tràmits que actualment son duts a terme per la Paeria.

Cal fer esment que el ple del 29 de juliol del 2016 ja es va aprovar aquesta ordenança amb esmenes de la Crida per Lleida-CUP blindant la seva privatització i que ara aquesta modificació te com un dels seus objectius bàsics: “desenvolupar el règim de col·laboració previst en la disposició addicional de l’ordenança amb entitats col·laboradores de l’administració i els col·legis professionals mitjançant l’emissió d’informes d’idoneïtat documental i tècnica de les sol·licituds”, es a dir, privatitzar-ne la gestió.

Tant es així que des de l’aprovació de l’anterior ordenança, publicada al BOP el dijous 1 de desembre de 2016 (número 231) fins ara només han passat 3 anys i mig i no s’ha produït cap novetat tècnica ni legislativa que faci necessària una revisió de la ja existent mes enllà de la voluntat privatitzadora del govern actual de la Paeria.

Des de la CUP es denuncia l’espiral privatitzadora d’aquest govern municipal i exigeix que s’aturi. La formació anuncia una campanya sostinguda per aturar-les i revertir-les que comença amb la presentació d’aquestes al·legacions.

Podeu consultar les al·legacions en el següent enllaç.