La CUP, solidària amb els joves de l'AJLL represaliats, reclama reunir-se amb la Paeria

Atès que el cap de setmana del 26 i 27 de juliol dos joves lleidatans que formen part de l’Assemblea de Joves de Lleida (AJLL) van realitzar una tancada a l’església de Sant Llorenç per tal de complir els cinc dies d’arrest a que se’ls va condemnar per pintar un mural commemoratiu dels 300 anys de la caiguda de la ciutat, la Candidatura d’Unitat Popular de Lleida ha sol·licitat avui, dia 30 de juliol, una entrevista amb la regidora competent per tractar la qüestió.

Entenem que els i les joves de l’AJLL venen patint de força temps ençà una persecució política de les seves activitats per part que ve a mostrar un doble raser a l’hora de valorar el que són actes de naturalesa eminentment política. Mentre l’Ajuntament de Lleida organitzava ara fa dos caps de setmana una mostra de pintura de grafits, a la qual acudien joves d’arreu de l’estat per tal de pintar els murs de canalització del riu Segre, el mateix ajuntament es dedicar a empaitar els joves de Lleida que pinten aquestes mateixes parets, quan aquests murals són de naturalesa política. I no només ho fa acudint a la via administrativa, sinó que a més a més i de forma paral·lela, impulsa també també la via penal en els diferents procediments que ha iniciat contra els joves, fet que considerem fora de tota lògica i que només pot respondre a la persecució d’aquells grups de joves discordants amb la forma d’entendre i construir la ciutat que té aquest ajuntament.

És per això, que aquest 30 de juliol la Candidatura d’Unitat Popular, ha formalitzat la pertinent petició de reunió amb la regidora, a fi i efecte de traslladar-li la nostra preocupació per l’afer i exigir-li una rectificació en la forma d’actuar contra el jovent organitzat de la ciutat

Candidatura d'Unitat Popular.

Lleida, 30 de juliol de 2008.